24 aprilie 2020

After today (5)


   Amintiri din pandemie (5)

        Mă gândesc la ziua de ieri când la vârsta de optsprezece ani am asistat la asasinarea conducătorului poporului meu... 
        Îmi amintesc că m-am bucurat că dictatorii au fost prinși-Luat fiind de valul
 ,, libertății". Ce-o mai fi însemnând și asta la mintea mea de atunci... Totuși m-a șocat cruzimea acelei zile geroase din Decembrie când am văzut cum un cuplu de bătrâni a fost asasinat... Cred și în ziua de azi că nu meritau să moară precum șobolanii...
       Îmi amintesc nenumăratele zile de ieri când poporul român manipulat sau naiv și-a ales conducătorii...
       Un Iliescu vinovat, cred eu, de asasinarea a doi bătrâni, vinovat și de viitoarele ,,mineriade" care au fost reglate în cele din urmă de Constantinescu-Un președinte de țară pe care fiul său l-a făcut de rușine implicat fiind după părerea unora în traficul cu țigări de contrabandă. Îmi amintesc de Băsescu care a încercat să linșeze bătrânii și pensionarii româniei dar s-a limitat totuși numai la a distruge doar forța productivă a țării prin tăieri salariale și a băga șarpele urii între bugetari și privați la ordinul, zic și eu, al Iluminati...
        Azi este azi într-o lună a lui Aprilie când actualul președinte Johanis încearcă să intre în cartea de istorie a României! Nu știu ce să cred despre el! Știu doar că este un președinte care vizibil chiar face eforturi să se maturizeze... Poate este destinul care l-a pus în fruntea țării într-o foarte dificilă cotitură din istoria Terrei!
        Mâine v-a fi 15 Mai... Va fi o zi în care doar am renunțat la declarația pe propria răspundere, nelegalizată de altfel la notar, o zi în care Suceava va rămâne greu încercată de balastiere și pădurile furate pe timpul ordonanțelor militare...

Emilian Oniciuc-24.04.2020
Sursa foto: Emilian Oniciuc

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentariu