7 ianuarie 2014

Bravo!!! Antena3! Rusine celorlalte televiziuni care va considerati impartiale! 2

Antena 3 confirmă imparţialitatea...

   Observ cu încântare că viaţa politică din România a început furtunos încă de la debutul anului 2014!Replici acide şi uneori amuzante intre liderii politici,prietenii noi dar si noi duşmanii se prefigurează în agitata şi misterioasa Românie.Aş vrea să apuc ziua când a trăii în această ţară să nu mai fie o ocupaţie de bază ,o pierdere de timp... Dar cum spune Mircea Badea:,,...trăim în Romania şi asta ne ocupă tot timpul..."
   O dată cu condamnarea lui Adrian Năstase,am remarcat diverse televiziuni care ,,vezi doamne"adoptau imparţialitate şi dădeau cu satisfacţie uneori disimulată,alteori direct şi fără menajamente în fostul premier!Pâna la urmă justiţia aşa dreaptă sau aservită politic cum o fi ea, că nu mă pricep nici la politică dar nici în drept penal,a dat o hotărâre şi asta este!În conditiile date mi-a plăcut din nou verticalitatea celor ce s-au perindat la Antena3 şi asta mi-a confirmat că rămane deocamdată singurul post de televiziune care are ceva pertinent de spus în România.
   Legat de condamnarea lui Adrian Nastase,aşa ca o părere personală de ,,ţăran cu blog"din Romania,consider totuşi că e prea mult,o bătaie de joc făţişă prin o condamnare pentru alte fapte ce nu pot fi dovedite şi nu pentru ,,găinăriile"dovedite şi aşa destul de dubios...Nu cred că Adrian Năstase o fi un îngeraş ceva...dar nu cred  nici că preşedintele României Traian Băsescu o fi un îngeraş...
   Mă bucur că din această poveste , va ieşii şi ceva bun.Cutia Pandorei a fost deschiză şi în sfârşit ,,Bătrânul Lup De Mare" va fi nevoit să dea nişte explicaţii poporului român!Poate sunt prea visător şi asta nu se va întâmpla pentru că trăim in România ,o ţara misterioasă şi foarte Dracularizată(n.a.),dar ştiu că cei ce vor venii la putere vor fi mai atenţi de acum în colo şi de voie de nevoie vor face şi lucruri bune pentru ţară şi pentru amărâţii cetăţeni care am mai rămas în acest frumos spaţiu mioritic...Dacă nu mă credeţi,întrebaţi-l şi pe Ghiţă Ciobanul ...

                                                                                 Black Sirius         07.01.1014
   OOo

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentariu