LP radio România

3 octombrie 2011

Pădurea Baciu

 

 Cu adevărat inexplicabil ! Triungiul paranormal românesc  

   Am urmarit documentarul de mai jos,realizat de Daniel Roxin si am rămas plăcut impresionat de corectitudinea relatărilor si de faptul că deşi s-a încercat o cercetare a fenomenelor cu adevarat misterioase,zic eu,concluziile lasă loc de discuţii posibil pătimaşe,asupra acestui subiect şi sunt de părere că într-adevar se petrec fenomene ciudate în acele locuri si trebuie sa recunosc ca mi-a stârnit interesul foarte tare asupra acestor meleaguri de basm.
 

  Iată că fenomene stranii sunt şi pe teritoriul Romaniei dar poate de-a lungul timpului am fost prea ,,americanizaţi" iar realitate nu trebuie să căutăm mistere prea departe,ele putând fi chiar lângă noi,surprinzător de aproape,dar nu avem ochiii deschişi cu adevărat pentru a le putea vedea !
                                                                                                    o.c.emilian
  Dacă va plăcut urmariţi si acest film :


        Ar fi multe de spus,dar n-aş avea nici un merit,pentru că Daniel Roxin a muncit foarte mult si a realizat materiale cu adevarat valoroase,prin urmare pentru mai multe detalii despre acest subiect,si nu numai,daţi clik aici: danielroxin.blogspot.com !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentarii